loading...
اشعار ادبی ناب
رضا خادم حسینی بازدید : 143 یکشنبه 26 آذر 1391 نظرات (5)

 

نماند از عشق  شیرینم  بجز رویا  برای  من

                                                    

                                                                به آتش بر مرا یارب بسوزان این ردای من

 

به چاهی رهنمونم  کن بگویم  درد  خود با آن

 

                                                                 بگریم  تا   غبار دل  بشوید  این  ندای  من

 

که من امشب  دلی  کندم ز خورشیدم، به معبودی

 

                                                                 کنم  سجده که ازنورش قمر باشد  گدای من

 

فلک با آن غرور بی حساب خود به خود لرزد

 

                                                             زمعشوقم برد  فرمان به  پا  خیزد به  پای  من

 

بیا گوشت   به روی سینه ام کن   تا که  دریابی

 

                                                            چه اسراری نهفته بر چه  می نالد  سرای   من

 

جزایم هرچه باشد بی شکیبا راضیم  راضی

 

                                                            که محبوبم شود راضی رضای او رضای  من

 

گرت فرمان دهی جانا ز جان بگذر به جانانم

 

                                                             قسم یارب ز جان  هم  بگذرم  ای با وفای  من

 

به مهتابی  نظرکردم که درعرفان  شده  سرور

 

                                                            که  هم   سر داده  هم پیکر  شهید   کربلای  من

 

چه خوش باشدغریبا بی سروآغشته خون بودن

 

                                                            حسینی  جان  سپردن را پسندد  این  خدای  من

 

رضا خادم حسینی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1391/12/16 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

سلام قالب قشنگی انتخاب کدرید ولی اگر یه قالبی که یه ستونه باشه بهتر میتونی نوشته هاتونو ویرایش کنید و درشت تر باشه شکلک

این نظر توسط اشکان محبوبی در تاریخ 1391/11/19 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود فقط اگر مطالب رو بیشتر کنید بهتر میشه شکلک
پاسخ : در آینده ی نزدیک مطالب بیشتری را خواهم گذاشت با تشکر.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خاطرات واشعار زیبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 8,183